dijous, 30 de novembre del 2017

                                                                                                            Nawal Rhimou



REDACCIÓ MARROC


Marroc és un gran país amb una única cultura i una religió de pau. Les platges de les seves ciutats que dona vida visitades, els mercats i els colors de primavera presents en hivern. La seva gent i el respecte que tenen entre ells és bonic de veure i viure. Marraquech i Tànger son unes de les ciutats més visitades, més en l’estiu. El Marroc està situat al nord d’Àfrica, el seu menjar tipic és el cuscús.

El Marroc és el país on vaig néixer i créixer, vaig créixer entre respecte i alegria, on vaig aprendre a respectar-te tal i com ets perquè ningú és perfecte, allà he après coses que aquí potser no he arribat a aprendre, m’encanta anar-hi de vacances, perquè m’ho passo molt bé, hi ha coses molt interessants, em sembla molt bonic com tots els turistes reben el bon tractament dels marroquins.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada